Městská policie

Události září 2018

/ Jiří Hradil

Dne 1.9.2018 ve večerních hodinách prováděli strážníci asistenci HZS při vyprošťování osoby z výtahu. Dne 13.9.2018 bylo telefonicky oznámeno strážníkům, že na ul. Dukelská leží …

Dne 1.9.2018 ve večerních hodinách prováděli strážníci asistenci HZS při vyprošťování osoby z výtahu.

Dne 13.9.2018 bylo telefonicky oznámeno strážníkům, že na ul. Dukelská leží muž na trávníku. Strážníci na místě zjistili, že se jedná o muže, kterému se udělalo nevolno a na místo byla přivolána RZS, která muže převezla k ošetření do nemocnice.

Dne 19.9.2018 se dostavil na služebnu občan z Brna, který strážníkům předal čtyři koťata nalezena v lesním porostu v blízkosti penzionu U Martina. Ve spolupráci s veterinářkou, byla koťata převezena do útulku v obci Skrýšov.

V odpoledních hodinách dne 22.9.2018 oznámila strážníkům občanka z NMNM, že se v Cihelském rybníku nachází pes, který se nemůže dostat na břeh. Při příjezdu strážníků na místo se pes již nacházel na břehu, kde se ho podařilo odchytit a předat majiteli.

Dne 26.9.2018 prováděli strážníci na žádost PČR pátrání po pacientu z nemocnice v NMNM, který utekl i se zapůjčeným přístrojem. Muže následně nalezla hlídka PČR, která ho předala zpět do nemocnice.

Dne 26.9. 2018 v ranních hodinách nalezla hlídka MP na Vrat. náměstí podnapilého ležícího muže, který nebyl schopen chůze. Z důvodu možného zranění a chladného počasí, byla na místo přivolána RZS, která muže ošetřila a neshledala žádné zranění. Následně byl muž převezen do místa svého bydliště, kde byl předán rodičům.

V měsíci září dále řešili strážníci 8 případů neoprávněného stání na vyhrazeném parkovišti a 4 případy volného pobíhání psů, zajišťovali usměrňování dopravy při Svatováclavských slavnostech a při odhalování památníku na ul. Masarykova.

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.