Městská policie

Události za měsíc únor 2021

/ Jiří Hradil

Dne 6.2.2021 řešili strážníci fyzické napadení mezi rodinnými příslušníky. Vzhledem k tomu, že nebylo možné věc vyřešit na místě, byla po zadokumentování předána příslušnému správnímu …

Dne 6.2.2021 řešili strážníci fyzické napadení mezi rodinnými příslušníky. Vzhledem k tomu, že nebylo možné věc vyřešit na místě, byla po zadokumentování předána příslušnému správnímu orgánu k projednání.

V nočních hodinách dne 6.2.2021 bylo strážníkům oznámeno rušení nočního klidu v jednom z panelových domů v NMNM. Po příjezdu na místo byl z bytu slyšet hlasitý hovor a smích. Strážníci upozornili uživatele bytu na pozdní noční domu. Tento se na místě hlídce omluvil a slíbil okamžitou nápravu.

Dne 17.2.2021 bylo strážníkům oznámeno, že před jedním z místních obchodů leží podnapilá osoba. Na místě bylo zjištěno, že se jedná o jim známou osobu, která nebyla schopna chůze ani žádné slovní komunikace. Následně byla převezena k vystřízlivění do PZS v Jihlavě.

Dne 18.2.2021 bylo oznámeno mužem z NMNM, že byl na ul. Soškova slovně napaden jiným mužem. Po příjezdu na místo se zde již nacházela hlídka PČR, která na místě prováděla nezbytné úkony.

V odpoledních hodinách dne 18.2.2021 prováděli strážníci asistenci hlídce PČR, která zasahovala na urgentním příjmu nemocnice, kde byl ošetřován podnapilí agresivní pacient, který odmítal spolupráci s personálem nemocnice. Po následném ošetření byl převezen k vystřízlivění do PZS v Jihlavě.

Dne 19.2.2021 řešili strážníci krádež v OD Penny, kde byl přistižen muž při krádeži drobného zboží. Přítomným strážníků se muž k činu doznal a odcizené zboží vrátil. Nic tak nebránilo tomu, aby byla věc na místě vyřešena pokutou.

Dne 27.2.2021 bylo oznámeno, že na ul. Žďárská spadla část opěrné zdi do komunikace a ohrožuje tak bezpečnost silničního provozu. Strážníci místo ihned označili jako překážku silničního provozu a kontaktovali majitele, který se dostavil na místo a vozovku uklidil.

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.