Městská policie

Události za měsíc únor 2017

/ Nové Město na Moravě

Dne 6.2.2017 v odpoledních hodinách bylo strážníkům MP telefonicky oznámeno, že v budově polikliniky spí na lavičce nějaký muž a odmítá odejít. Na místě nalezli strážníci …

Dne 6.2.2017 v odpoledních hodinách bylo strážníkům MP telefonicky oznámeno, že v budově polikliniky spí na lavičce nějaký muž a odmítá odejít. Na místě nalezli strážníci muže, který byl pod vlivem alkoholu a stěžoval si na značné vyčerpání. Vzhledem k tomu, že se o něj postaral rodinný příslušník, který ho doprovodil do nemocnice k vyšetření, hlídka další opatření nečinila.

Dne 8.2.2017 byli strážníci požádáni o asistenci při vystěhovávání jednoho nepřizpůsobivého nájemníka z ubytovny. Vystěhování proběhlo v klidu, k žádnému fyzickému či slovnímu napadení nedošlo a strážníci, tak nemuseli na místě zasahovat.

Dne 11.2.2017 asistovali strážnici na žádost HZS při otevírání bytu na ulici Křenkova, který si jeho uživatelka omylem zabouchla.

Dne 17. 2.2017 hlídka MP při obchůzkové činnosti spatřila na křižovatce ulic Křenkova a Tyršova, jak řidička vozidla při otáčení srazila dopravní značení a odjela. Hlídka MP neprodleně tento vůz zastavila. Po provedení všech nezbytných opatření byla věc předána na patřičná místa.

Dne 20.2.2017 byli strážníci přivoláni k hořícímu stromu u Třech křížů. K místu ihned přivolali hasiče a následně hlídku PČR, která si věc na místě převzala k dalšímu šetření.

Dne 27.2.2017 řešili strážnici sousedský spor na ulici Drobného. Protože věc nešla vyřešit na místě, byla předána příslušnému správnímu orgánu k projednání. .

Dne 28.2.2017 bylo strážníkům oznámeno obsluhou BČS, že na toaletách spí cizí muž a odmítá odejít. Strážnici na místě osobu ztotožnili a vzhledem k tomu, že se nejednalo o žádného delikventa, byl pouze z místa vykázán pryč.

V měsíci únoru řešili strážnici Městské policie celkem 20 přestupků vozidel, která neoprávněně stála na vyhrazených parkovištích.

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.