Městská policie

Události za měsíc květen 2020

/ Jiří Hradil

Dne 5.5.2020 řešili strážníci drobnou krádež zboží v jednom ze zdejších OD. Po zjištění všech potřebných úkonů, byla věc vyřešena na místě uložením blokové pokuty. …

Dne 5.5.2020 řešili strážníci drobnou krádež zboží v jednom ze zdejších OD. Po zjištění všech potřebných úkonů, byla věc vyřešena na místě uložením blokové pokuty.

V nočních hodinách dne 9.5.2020 bylo oznámeno strážníkům MP, že dochází k rušení nočního klidu v lokalitě Zahradníkův kout. Vzhledem k tomu, že majitel chaty po upozornění ze strany strážníků ihned zjednal nápravu, byla věc vyřešena pouze domluvou.

Dne 13.5.2020 bylo oznámeno na služebnu MP, že na ul. Smetanova leží podnapilý muž. Na místě strážníci zjistili, že je zraněný a stěžuje si na bolesti nohou. Na místo byla přivolána lékařská pomoc, která muže převezla na vyšetření do nemocnice.

V odpoledních hodinách dne 13.5.2020 prováděli strážníci na žádost PČR asistenci při převozu osoby do PZS Jihlava, která v jedné z místních restaurací pod vlivem alkoholu narušovala veřejný pořádek a na žádné výzvy nereagovala.

Dne 14.5.2020 prováděli strážníci asistenci v KODUSU, kde pomáhali s nepohyblivou osobou.

Dne 25.5.2020 bylo strážníkům telefonicky oznámeno, že na autobusovém nádraží na nástupním ostrůvku leží zřejmě podnapilý muž. Strážníci na místě provedli u muže orientační dechovou zkoušku, kterou mu bylo naměřeno bezmála 3 ‰ alkoholu v dechu. Vzhledem k tomu, že muž nebyl schopen vstát ani chodit, byl převezen do PZS Jihlava k vystřízlivění.

Dne 31.5.2020 v dopoledních hodinách řešili strážníci volné pobíhání psa na ul. Hornická. Psa odchytili a umístili do kotce. V odpoledních hodinách se podařilo zjistit majitele a psa předat.

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.