Městská policie

Události za měsíc červenec 2017

/ Jiří Hradil

Dne 7.7.2017 prováděli strážníci na žádost PČR asistenci na urgentním příjmu nemocnice NMNM, při převozu agresivního pacienta na záchytnou stanici do Jihlavy. Ve večerních hodinách …

Dne 7.7.2017 prováděli strážníci na žádost PČR asistenci na urgentním příjmu nemocnice NMNM, při převozu agresivního pacienta na záchytnou stanici do Jihlavy.

Ve večerních hodinách dne 8.7.2017 bylo oznámeno strážníkům, že na Komenského náměstí dochází k rušení nočního klidu. Po příjezdu na místo bylo zjištěno, že zde probíhá svatební oslava s reprodukovanou hudbou. Po upozornění na rušení nočního klidu, byla ihned hudba vypnuta a strážníci, tak mohli věc vyřešit na místě.

Dne 9.7.2017 bylo strážníkům oznámeno z nemocnice v NMNM, že došlo k napadení službukonajícího lékaře neznámou osobou. Celý incident byl ihned předán k šetření PČR.

Dne 16.7.2017 řešili strážníci případ pokousání psem muže na ul. Tyršova. Po zadokumentování a provedení všech nezbytných opatření, byla věc předána k dořešení správnímu orgánu.

Dne 19.7.2017 asistovali strážníci při otevření bytu na ul. Mendlova, kde si majitel nedopatřením zabouchl byt. SDH NMNM, byt bez poškození otevřel a majitel se tak mohl dostat dovnitř.

Dne 21.7.2017 strážníci odchytli dva psi, kteří volně pobíhali po místních komunikacích. V obou případech se podařilo zjistit jejich majitele, kterým byli vydání i patřičným postihem za přestupek.

Dne 22.7.2017 po 22:00 hod. bylo strážníkům oznámeno rušení nočního klidu v jedné z místních restaurací. Po příjezdu na místo strážníci zjistili, že se osazenstvo restaurace baví hudbou a zpěvem. Vzhledem k tomu, že po upozornění na noční dobu svého jednání ihned zanechali, mohli strážníci vyřešit věc na místě.

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.