Městská policie

Události za měsíc červen 2016

/ Nové Město na Moravě

V ranních hodinách dne 5.6.2016 odchytili strážníci v Novém Městě na Moravě tři psy. Jednalo se o feny, rasy Maltézký psík. I přes veškerou snahu …

V ranních hodinách dne 5.6.2016 odchytili strážníci v Novém Městě na Moravě tři psy. Jednalo se o feny, rasy Maltézký psík. I přes veškerou snahu strážníků se nepodařilo najít jejich majitele a pejsci museli být převezeni do útulku ve Žďáru nad Sázavou.

Dne 5.6.2016 bylo strážníkům oznámeno personálem nemocnice v Novém Městě na Moravě, že přistihli na jednom z pokojů pacienta při krádeži finanční hotovosti. Prověřením totožnosti a trestní minulosti podezřelého vyšlo najevo, že byl již v minulosti odsouzen pro majetkovou trestnou činnost a věc tak byla předána PČR k dalšímu opatření.

Dne 10.6.2016 bylo oznámeno na služebnu MP, že v jednom z bytových domů se zasekl výtah, ve kterém se nacházela nezletilá osoba. Strážníci ihned kontaktovali odpovědnou firmu, která zajistila otevření výtahových dveří a vyproštění osoby.

Ve večerních hodinách dne 11.6.2016 bylo oznámeno provozovatelem restaurace v obci Studnice, že došlo z místního výběhu k útěku několika kusů skotu. Strážníci kontaktovali odpovědnou osobu, která zajistila jejich návrat zpět do výběhu.

Ve dnech 16. a 17.6. 2016 bylo strážníkům oznámeno, že v Novém Městě na Moravě došlo k volnému pobíhání psů. V obou případech se strážníkům podařilo zjistit majitele a nalezené psi předat i s patřičným postihem za porušení vyhlášky města.

Dne 18.6.2016 v ranních hodinách bylo oznámeno, že dochází k rušení nočního klidu na ul. Masarykova podnapilými osobami. Strážníci ihned vyrazili na místo, kde se jim podařilo tyto osoby přistihnout a věc s nimi vyřešit na místě.

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.