Městská policie

Události za leden 2017

/ Nové Město na Moravě

Dne 1.1.2017 bylo strážníkům telefonicky oznámeno mužem ze Zlína, že se nemůže dovolat rodičům, kteří bydlí v NMNM a má obavu, aby se jim něco …

Dne 1.1.2017 bylo strážníkům telefonicky oznámeno mužem ze Zlína, že se nemůže dovolat rodičům, kteří bydlí v NMNM a má obavu, aby se jim něco nestalo. Strážníci provedli šetření na adrese, kterou oznamovatel uvedl, kde bylo zjištěno, že je vše v pořádku a k žádným mimořádným událostem nedošlo.

V odpoledních hodinách dne 6.1.2017 bylo oznámeno, že na ul. Maršovské se po komunikaci pohybuje srnec, který je zmatený a ohrožuje bezpečnost silničního provozu. Strážníkům se podařilo srnce vytlačit mimo komunikaci do volné přírody tak, aby nedošlo k jeho zranění a aby byla zajištěna bezpečnost řidičů.

Dne 13.1.2017 ve večerních hodinách spatřili strážníci ve sněhu ležícího muže, ze kterého byl cítit alkohol. Vzhledem k tomu, že muž jevil známky podchlazení byla na místo přivolána RZS které muže dopravila do nemocnice k ošetření. Po ošetření byl následně převezen do PZS Jihlava k vystřízlivění.

Dne 17.1.2017 opět navštívili strážníci PZS v Jihlavě. Tentokrát na žádost personálu nemocnici v NMNM, kdy byla provedena asistenci při převozu podnapilého pacienta.

Dne 21.1.2017 prováděli strážníci asistenci na žádost PČR ve věci otravy alkoholem u nezletilé osoby, která byla převezena k ošetření do nemocnice v NMNM. Po provedení všech nezbytných úkolů si věci převzala k dalšímu opatření PČR.

Dne 27.1.2017 v součinnosti s PČR prováděli strážníci pátrání po pohřešované osobě. Pohřešovanou osob se podařilo nalézt hlídkou PČR ZR v pořádku a bez zranění.

Dne 30.1.2017 bylo ve večerních hodinách strážníkům oznámeno z urgentního příjmu nemocnice NMNM, že potřebují asistenci při převozu agresivního pacienta do PZS Jihlava. V přítomnosti hlídka MP byl pacient klidný, nebylo nutné použití donucovacích prostředků a převoz proběhl bez závad.

Dále Městská policie opětovně upozorňuje řidiče na to, aby sledovali dopravní značení při parkování svých vozidel. V měsíci lednu bylo řešeno 12 případu neoprávněného parkování na vyhrazeném parkovišti. Všechny případy byly vyřešeny na místě uložením blokové pokuty, strážníci tak nemuseli využít odtahové služby.

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.