Městská policie

Události za leden 2017

Dne 1.1.2017 bylo strážníkům telefonicky oznámeno mužem ze Zlína, že se nemůže dovolat rodičům, kteří bydlí v NMNM a má obavu, aby se jim něco …

Dne 1.1.2017 bylo strážníkům telefonicky oznámeno mužem ze Zlína, že se nemůže dovolat rodičům, kteří bydlí v NMNM a má obavu, aby se jim něco nestalo. Strážníci provedli šetření na adrese, kterou oznamovatel uvedl, kde bylo zjištěno, že je vše v pořádku a k žádným mimořádným událostem nedošlo.

V odpoledních hodinách dne 6.1.2017 bylo oznámeno, že na ul. Maršovské se po komunikaci pohybuje srnec, který je zmatený a ohrožuje bezpečnost silničního provozu. Strážníkům se podařilo srnce vytlačit mimo komunikaci do volné přírody tak, aby nedošlo k jeho zranění a aby byla zajištěna bezpečnost řidičů.

Dne 13.1.2017 ve večerních hodinách spatřili strážníci ve sněhu ležícího muže, ze kterého byl cítit alkohol. Vzhledem k tomu, že muž jevil známky podchlazení byla na místo přivolána RZS které muže dopravila do nemocnice k ošetření. Po ošetření byl následně převezen do PZS Jihlava k vystřízlivění.

Dne 17.1.2017 opět navštívili strážníci PZS v Jihlavě. Tentokrát na žádost personálu nemocnici v NMNM, kdy byla provedena asistenci při převozu podnapilého pacienta.

Dne 21.1.2017 prováděli strážníci asistenci na žádost PČR ve věci otravy alkoholem u nezletilé osoby, která byla převezena k ošetření do nemocnice v NMNM. Po provedení všech nezbytných úkolů si věci převzala k dalšímu opatření PČR.

Dne 27.1.2017 v součinnosti s PČR prováděli strážníci pátrání po pohřešované osobě. Pohřešovanou osob se podařilo nalézt hlídkou PČR ZR v pořádku a bez zranění.

Dne 30.1.2017 bylo ve večerních hodinách strážníkům oznámeno z urgentního příjmu nemocnice NMNM, že potřebují asistenci při převozu agresivního pacienta do PZS Jihlava. V přítomnosti hlídka MP byl pacient klidný, nebylo nutné použití donucovacích prostředků a převoz proběhl bez závad.

Dále Městská policie opětovně upozorňuje řidiče na to, aby sledovali dopravní značení při parkování svých vozidel. V měsíci lednu bylo řešeno 12 případu neoprávněného parkování na vyhrazeném parkovišti. Všechny případy byly vyřešeny na místě uložením blokové pokuty, strážníci tak nemuseli využít odtahové služby.

/ Nové Město na Moravě

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.